Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Plac Wolności 13 ( pokój nr 12, parter )
47-220 Kędzierzyn-Koźle
fax.: (77) 472 32 95


Marcin Majnusz
tel. (77) 40 52 716
e-mail:

Godziny przyjęć:
poniedziałek 8.00-15.00
wtorek 8.00-16.00

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

w dniach 9 czerwca – 20 czerwca 2025 r. będzie nieobecny w pracy.

W tym terminie w sprawach konsumenckich proszę o kontakt z Infolinią Konsumencką UOKiK

 Infolinia Konsumencka

801 440 220 oraz 222 66 76 76
(opłata wg taryfy operatora)
poniedziałek – piątek, 10:00 – 18:00

poradydlakonsumentow.pl


Powiatowy Rzecznik Konsumentów.

  1. Powiatowy Rzecznik Konsumentów podlega bezpośrednio Staroście.
  2. Do podstawowych zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:
  1. zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa oraz udzielanie informacji prawnych w zakresie ochrony ich interesów,
  2. występowanie do przedsiębiorców i podejmowanie mediacji w celu ochrony interesów i praw konsumentów,
  3. wytaczanie powództw na rzecz konsumentów,
  4. współdziałanie z Delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej, Inspekcji Sanitarnej oraz organizacjami konsumenckimi w zakresie ochrony konsumentów,
  5. składanie wniosków w sprawie stosowania i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów.