Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie z Wydziału Infrastruktury Drogowej z dnia 5 sierpnia 2005 r. o przetargu nieograniczonym o wartości nie przekraczającej 60 000 euro na podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg powiatowych

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

o wartości nie przekraczającej 60 000 euro na :

 

Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg powiatowych: nr 1805 O ulica Kłodnicka w Kędzierzynie – Koźlu i nr 1417 O Grudynia Mała - Borzysławice

 

 

CPV – 45.23.31.41-9 – Roboty w zakresie konserwacji dróg

 

 

I.      NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

 

 Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie – Koźlu

 Wydział Infrastruktury Drogowej

 ul. Piastowska 15

 47-200 Kędzierzyn - Koźle 

                       

 tel. 4829132-3 , fax. 4829132-3

 e-mail: drogi@powiat.kedzierzyn-kozle.pl

 

 

II.      SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Wydziale Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu  przy ul. Piastowskiej 15, pokój nr 10, w dniach pracy Starostwa, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach:

·         w poniedziałki od godz. 8:00 do 16:00,

·         od wtorku do piątku od godz. 7:00 do 15:00

 

III.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

                   Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni  grysami i emulsją dróg  powiatowych: nr 1805 O ulica Kłodnicka w Kędzierzynie – Koźlu i nr 1417 O Grudynia Mała – Borzysławice w ilości 11.831,00 m².

                   Zamówienie obejmuje również:

                   - ścinkę pobocza,

                   - oczyszczenie jezdni przy krawężnikach,

                   - remont cząstkowy nawierzchni grysem i emulsją,

                   - mechaniczne oczyszczenie jezdni  

 

Szczegółowo przedmiot zamówienia określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

IV.     INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWEJ I WARIANTOWEJ

 

Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych i ofert wariantowych.

 

V.      TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.09.2005r.

 

 

 

VI.   OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSOBU DOKONYWANIA   OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

    Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :

 

Warunki ustawowe

 - powinni spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

 

Warunki Zamawiającego

      - sytuacja finansowa:  mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do bieżącej i terminowej realizacji robót

      -  potencjał kadrowy:  mieć do dyspozycji pracowników posiadających niezbędne doświadczenie i uprawnienia w wykonywaniu tego typu robót w tym:

·    kierownika budowy  - z co najmniej 2 letnim stażem pracy na stanowisku (musi posiadać uprawnienia budowlane do robót drogowych oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby

        Inżynierów Budownictwa)

·    majstra robót - z co najmniej 3 letnim stażem pracy na stanowisku

              -  potencjał sprzętowy: posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób do w pełni sprawnych jednostek sprzętowych  potrzebnych do wykonania zamówienia

              - doświadczenie w wykonywaniu w/w robót - Wykonawca  powinien wykazać się w okresie ostatnich 5 lat (lata: 2000 - 2004) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie wykonaniem co najmniej trzech robót odpowiadających swoim rodzajem i   wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni).

 

        Ocena spełniania w/w warunków przez Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia/nie spełnia

 

        Zamawiający wyklucza z udziału w postępowaniu Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 , poz. 177).

 

        Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. o Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 , poz. 177).

 

 

VII .     INFORMACJE NA TEMAT WADIUM

 

  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

VIII.   KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

 

                      Cena  -  100%.

 

IX.          MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Oferty należy złożyć do dnia 22.08.2005r. do godz. 10:45, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 19. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 11:00 w pokoju nr 10, I piętro.    

      

X.      TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

 

  Oferent związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni . 

                                                                                                                                    

 

 

informację wytworzył(a): Wydział Infrastruktury Drogowej
za treść odpowiada: Wydział Infrastruktury Drogowej
data wytworzenia: 5 sierpnia 2005 r.