- Menu podmiotowe
- OGŁOSZENIA
- Zamówienia publiczne
- Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 22-06-2011r. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Wymiana instalacji c.o. w budynku Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piastowskiej 15
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 22-06-2011r. prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego na zadanie: Wymiana instalacji c.o. w budynku Starostwa
Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piastowskiej 15
Treść ogłoszenia:
Kędzierzyn-Koźle: Wymiana instalacji c.o. w budynku Starostwa Powiatowego w
Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piastowskiej 15
Numer ogłoszenia: 173301 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu , pl. Wolności
13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4833116.
Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIAT.KEDZIERZYN-KOZLE.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji c.o.
w budynku Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piastowskiej
15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wymianę instalacji
centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu
przy ul. Piastowskiej 15 polegającą przede wszystkim na: demontażu
istniejącej, starej izolacji termicznej i instalacji, montażu nowej zgodnie
z załączoną dokumentacją wraz z przeprowadzeniem prób na zimno i na gorąco i
regulacją całej instalacji centralnego ogrzewania. Przedmiot zamówienia
obejmuje również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej w zakresie
wykonanych robót. Na wykonane zadanie wykonawca udzieli gwarancji: 60
miesięcy. Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres robót określają: -
Projekt budowlany instalacji sanitarnych stanowiący załącznik do niniejszej
SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - szczegółowa specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik do
niniejszej SIWZ, - przedmiar robót stanowi załącznik do niniejszej SIWZ,
-wizja lokalna. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy
ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia.
Podane w materiałach przetargowych nazwy dostawców, producentów, materiałów,
urządzeń, czy ich elementów należy traktować, jako przykładowe, ze względu
na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że wykonawca może
zaoferować materiały lub urządzenia równoważne pod warunkiem, że klasa ich,
jakości będzie odpowiadać podanej w materiałach przetargowych oraz będą
zachowane parametry techniczne i jakościowe. W takiej sytuacji należy podać
nazwę dostawcy, producenta oraz nazwę oferowanego materiału czy urządzenia i
udokumentować jego, jakość, celem porównania. Do oferty należy załączyć
dokumentację dopuszczającą proponowane rozwiązanie materiałowo-techniczne do
stosowania w budownictwie lub dokumentację montażowo -warsztatową
zastosowanego rozwiązania. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Wywóz
materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Miejskie
Składowisko Odpadów lub na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi
przepisami wraz z kosztami opłaty składowania. b) Składowanie w rejonie
placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych
materiałów (metalowych - rury, grzejniki, zawory i inne) nadających się do
odzysku lub sprzedaży po uprzedniej akceptacji inwestora. c) Likwidację
placu budowy. d) Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu
pierwotnego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w
postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 i 6a
SIWZ. Na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w
celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu złożył wszystkie
dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 i pkt. 6a SIWZ. 3. Zamawiający
uzna wymienione powyżej warunki udziału w postępowaniu za spełnione na
podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych i opisanych w specyfikacji
oraz złożonych przez wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do
osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Podpisany projekt umowy ( druk nr 4) (podpisanie umowy przez wykonawcę
jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków w niej zawartych) 2. Inne
dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( np.
pełnomocnictwa - druk nr 5)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień pierwotnie
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano
wyboru wykonawcy dotyczących terminu realizacji przedmiotu umowy, osób
inspektora nadzoru i kierownika budowy. Zmiany te mogą nastąpić jedynie ze
względu na okoliczności (np. czynniki zewnętrzne), które uniemożliwiają
wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością, nie pozwalają na
zachowanie parametrów technologicznych i jakościowych, których nie można
było przewidzieć na etapie podpisania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.powiat.kedzierzyn-kozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu Plac Wolności 13, 47-220
Kędzierzyn- Koźle, Wydział Gospodarczy II piętro pokój nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w
Kędzierzynie-Koźlu Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn- Koźle, Wydział
Gospodarczy II piętro pokój nr 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami znajduje się
na stronie internetowej zamawiającego: www.powiat.kedzierzyn-kozle.pl
Link:
http://cms.netkoncept.com/php/strona.php3?cms=cms_powkk&lad=a&id_dzi=1&id_dok=2392&id_men=7&powrot=1&slowo_szuk=&gdzie_szuk=&id_men_szuk=0
Podmiot udostępniający: | Wydział Gospodarczy Piotr Kmieć |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Starosta Józef Gisman |
Data wytworzenia: | 2011-06-22 |