Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie z dnia 05-08-2011r. o udzieleniu zamówienia na zadanie: Wymiana instalacji c.o. w budynku Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piastowskiej

Ogłoszenie z dnia 05-08-2011r. o udzieleniu zamówienia na zadanie: Wymiana
instalacji c.o. w budynku Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu przy
ul. Piastowskiej

Treść:

Kędzierzyn-Koźle: Wymiana instalacji c.o. w budynku Starostwa Powiatowego w
Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piastowskiej 15
Numer ogłoszenia: 233378 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173301 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o
zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, pl. Wolności
13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4833116, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji c.o. w
budynku Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piastowskiej 15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty
budowlane obejmujące wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku
Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piastowskiej 15
polegającą przede wszystkim na: demontażu istniejącej, starej izolacji
termicznej i instalacji, montażu nowej zgodnie z załączoną dokumentacją wraz
z przeprowadzeniem prób na zimno i na gorąco i regulacją całej instalacji
centralnego ogrzewania. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie
inwentaryzacji powykonawczej w zakresie wykonanych robót. Na wykonane
zadanie wykonawca udzieli gwarancji: 60 miesięcy. Przedmiot zamówienia oraz
szczegółowy zakres robót określają: - Projekt budowlany instalacji
sanitarnych stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ, - specyfikacja
techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik do
niniejszej SIWZ, - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
robót budowlanych stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, - przedmiar robót
stanowi załącznik do niniejszej SIWZ, -wizja lokalna. -Przedmiar robót
stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny
ofertowej przedmiotu zamówienia. -Podane w materiałach przetargowych nazwy
dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, czy ich elementów należy
traktować, jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień
publicznych. Oznacza to, że wykonawca może zaoferować materiały lub
urządzenia równoważne pod warunkiem, że klasa ich, jakości będzie odpowiadać
podanej w materiałach przetargowych oraz będą zachowane parametry techniczne
i jakościowe. W takiej sytuacji należy podać nazwę dostawcy, producenta oraz
nazwę oferowanego materiału czy urządzenia i udokumentować jego, jakość,
celem porównania. Do oferty należy załączyć dokumentację dopuszczającą
proponowane rozwiązanie materiałowo-techniczne do stosowania w budownictwie
lub dokumentację montażowo -warsztatową zastosowanego rozwiązania. Wykonanie
zadania obejmuje dodatkowo: a) Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających
się do odzysku na Miejskie Składowisko Odpadów lub na inne miejsce
składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z kosztami opłaty
składowania. b) Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego zdemontowanych materiałów (metalowych - rury, grzejniki,
zawory i inne) nadających się do odzysku lub sprzedaży po uprzedniej
akceptacji inwestora. c) Likwidację placu budowy. d) Przywrócenie terenu po
zakończeniu robót do stanu pierwotnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    Firma Usługowo-Handlowa EVE-ROM Roman Zaborniak, ul. Morelowa 3, 47-220
Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126618,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I
NAJWYŻSZĄ CENĄ

    Cena wybranej oferty: 95940,00

    Oferta z najniższą ceną: 95940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134070,00

    Waluta: PLN.


 

Podmiot udostępniający: Wydział Gospodarczy
Piotr Kmieć
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Starosta
Artur Widłak
Data wytworzenia: 2011-08-05