Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 22-08-2011r. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie: Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych złotowych

                                                  Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 22-08-2011r. prowadzonym w trybie przetargu
                                                                      nieograniczonego na zadanie: Udzielenie i obsługa kredytów     
                                                                                                   długoterminowych złotowych          

                                                  
Kędzierzyn-Koźle: Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych złotowych
Numer ogłoszenia: 224745 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu , pl. Wolności
13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4833116.

    Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIAT.KEDZIERZYN-KOZLE.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa
kredytów długoterminowych złotowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa dwóch kredytów
długoterminowych, przeznaczonych na sfinansowanie planowanych wydatków
majątkowych budżetu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i spłatę wcześniej
zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz wydatków
związanych z realizacją projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Opolskiego na lata 2007-2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku wykonawca udowodni,
iż posiada uprawnienie, zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na
terenie Polski, przedstawiając dokument określony w pkt. 6. 2. Specyfikacji
Istotnych Warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia
niniejszego warunków na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt.
6.2. SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
        koncesję, zezwolenie lub licencję

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
        aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do
osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
        aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
        aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
        nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Podpisany projekt umowy ( druk nr 4) - (podpisanie projektu umowy przez
wykonawcę jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków w niej zawartych) 2.
Inne dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( np.
pełnomocnictwa - druk nr 5)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.powiat.kedzierzyn-kozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Plac Wolności 13, 47-220
Kędzierzyn- Koźle, Wydział Gospodarczy, II piętro pokój nr 30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 05.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w
Kędzierzynie-Koźlu, Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn- Koźle, Wydział
Gospodarczy, II piętro pokój nr 30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych złotowych.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
złotowego do wysokości kwoty 2 358 547,00 zł (słownie: dwa miliony trzysta
pięćdziesiąt osiem tysięcy pięćset czterdzieści siedem złotych 00 100)
przeznaczonego na sfinansowanie planowanych wydatków majątkowych budżetu
Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i spłatę wcześniej zaciągniętych
zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów z uwzględnieniem poniższych
warunków. Okres kredytowania: od daty podpisania umowy do czerwca 2013r.
Wykorzystanie kredytu od daty podpisania umowy - w miarę realizacji zadań
inwestycyjnych i spłaty zaciągniętych kredytów. Zamawiający zastrzega sobie
prawo rezygnacji uruchomienia części kredytu bez ponoszenia dodatkowych
kosztów (prowizja od niewykorzystanego kredytu 0%) Spłata kapitału i odsetek
- Spłata odsetek (rata odsetkowa) będzie następowała miesięcznie. - Karencja
spłaty do 30-06-2013 r. (karencja dotyczy wyłącznie kapitału, natomiast
odsetki od kredytu będą płacone miesięcznie, każdego 10-go dnia miesiąca po
rozpoczęciu wykorzystania kredytu.) - Raty miesięczne, spłacane 10 dnia
każdego miesiąca. - Planowany termin częściowego uruchomienia kredytu -
wrzesień br. Koszt obsługi kredytów i pozostałe warunki: - Oprocentowanie
liczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M (notowaną ostatniego dnia miesiąca
poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego)
powiększone o marżę Banku; - Oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczone dla
każdego miesięcznego okresu odsetkowego, w oparciu o WIBOR dla terminów
1-miesięcznych i stałej w trakcie trwania umowy kredytowej marży banku. -
Odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu. - Dla potrzeb
ustalenia zasad naliczania odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni -
Wykonawca nie będzie pobierał innych opłat i prowizji z tytułu udzielenia,
obsługi i spłaty kredytu w tym przedterminowej spłaty kredytu niż marża
banku i stawka WIBOR 1M. - Marża banku w okresie trwania umowy jest stała i
nie może być podwyższona. - Zamawiający może przedterminowo spłacić
zaciągnięty kredyt bez ograniczeń czasowych i kwotowych. - W przypadku,
kiedy warunki określone w regulaminach lub innych dokumentach wykonawcy
regulujących warunki i zasady udzielania kredytów różnią się od warunków
wskazanych przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
uznaje się je, za nieobowiązujące dla zamawiającego. Zabezpieczenia kredytu
a) weksel własny in blanco..

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Udzielenie i obsługa kredytów długoterminowych złotowych.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
inwestycyjnego złotowego do wysokości 942 224,00 zł (słownie: dziewięćset
czterdzieści dwa tysiące dwieście dwadzieścia cztery złote 00 100)
przeznaczonego na sfinansowanie wydatków majątkowych związanych z realizacją
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata
2007-2013 zgodnie z Uchwałą Nr VI/31/2011 Rady Powiatu
Kędzierzyńsko-Kozielskiego z dnia 28.03.2011r. Okres kredytowania: od daty
podpisania umowy do 30.06.2012r. Wykorzystanie kredytu od daty podpisania
umowy - w miarę realizacji zadania inwestycyjnego. Zamawiający zastrzega
sobie prawo rezygnacji uruchomienia części kredytu bez ponoszenia
dodatkowych kosztów (prowizja od niewykorzystanego kredytu 0%) Spłata
kapitału i odsetek - Spłata odsetek (rata odsetkowa) będzie następowała
miesięcznie. - Karencja spłaty do 30-06-2012r. (karencja dotyczy wyłącznie
kapitału, natomiast odsetki od kredytu będą płacone miesięcznie, każdego
10-go dnia miesiąca po rozpoczęciu wykorzystania kredytu.) - Raty
miesięczne, spłacane 10 dnia każdego miesiąca. Koszt obsługi kredytu i
pozostałe warunki: - Oprocentowanie liczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M
(notowaną ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego
miesięcznego okresu obrachunkowego) powiększone o marżę Banku; -
Oprocentowanie kredytu: zmienne, obliczone dla każdego miesięcznego okresu
odsetkowego, w oparciu o WIBOR dla terminów 1-miesięcznych i stałej w
trakcie trwania umowy kredytowej marży banku. - Odsetki naliczane będą od
wykorzystanej kwoty kredytu. - Dla potrzeb ustalenia zasad naliczania
odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni - Wykonawca nie będzie pobierał
innych opłat i prowizji z tytułu udzielenia, obsługi i spłaty kredytu w tym
przedterminowej spłaty kredytu niż marża banku i stawka WIBOR 1M. - Marża
banku w okresie trwania umowy jest stała i nie może być podwyższona. -
Zamawiający może przedterminowo spłacić zaciągnięty kredyt bez ograniczeń
czasowych i kwotowych. - W przypadku, kiedy warunki określone w regulaminach
lub innych dokumentach wykonawcy regulujących warunki i zasady udzielania
kredytów różnią się od warunków wskazanych przez zamawiającego w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia uznaje się je, za nieobowiązujące
dla zamawiającego. Zabezpieczenia kredytu a) weksel własny in blanco..

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami znajduje się
na stronie internetowej zamawiającego: www.powiat.kedzierzyn-kozle.pl
Link:





 

Podmiot udostępniający: Wydział Gospodarczy
Piotr Kmieć
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Starosta
Artur Widłak
Data wytworzenia: 2011-08-22