Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Remont nawierzchni wraz z wymianą podbudowy w ciągu dróg powiatowych : nr 1403 O Roszowice - Biadaczów, nr 2052 O ulica B.Krzywoustego, nr 2053 O Aleja Lisa na terenie Kędzierzyna - Koźla w ilości 1501m²

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Kędzierzyn-Koźle: remont nawierzchni wraz z wymianą podbudowy w ciągu dróg powiatowych: nr 1403 O Roszowice - Biadaczów, nr 2052 O ulica B. Krzywoustego, nr 2053 O Aleja Lisa na terenie Kędzierzyna - Koźla w ilości
1501 m2
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych, do
kontaktów: Adam Kerner, ul. Piastowska 15 lok. 10, 47-200 Kędzierzyn-
Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4829132, fax 077 4829132, e-mail:
ZDP@powiat.kedzierzyn-kozle.pl, www.bip.powiat.kedzierzyn-kozle.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni
wraz z wymianą podbudowy w ciągu dróg powiatowych: nr 1403 O
Roszowice - Biadaczów, nr 2052 O ulica B. Krzywoustego, nr 2053 O
Aleja Lisa na terenie Kędzierzyna - KoĽla w ilości 1501 m2.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
remontu nawierzchni dróg poprzez wykonanie nowej podbudowy wraz z
ułożeniem nowej nawierzchni oraz regulacji studzienki i krawężnika.
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
Kędzierzyn - Koźle, odc. Roszowice – Landzmierz.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.42.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 EUR.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia:
30.09.2004.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 2973,00 PLN.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy
oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on
minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający warunki
zawarte w art.22 ust.1 pkt.1-3 oraz nie wykluczeni na podstawie art.24
ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz.177) i spełniający warunki określone w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: -
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: -
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.07.2004, cena – 20,00 PLN
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: 19.07.2004r. godzina 10:45.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostatecznego terminu składania
ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.07.2004r., godzina 11:00,
Siedziba Zamawiającego - pokój nr 10.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
2) Ogłoszenie przekazano Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w
dniu 24.05.2004r.