Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wydział Zamówień Publicznych i Administracji


Piotr Kmieć - Kierownik Wydziału
tel.: (77) 405 27 42
 


Maja Makowiecka-Sroka - Inspektor
tel.: (77) 405 27 10
tel.: (77) 405 27 40
 

Alina Murawska - Inspektor
tel.: (77) 405 27 10
tel.: (77) 405 27 40
 

Magdalena Rozenbajgier - Podinspektor

tel.: (77) 405 27 10
tel.: (77) 405 27 40

 


Plac Wolności 13 ( pokój nr. 31, II piętro budynku Starostwa )
47-220 Kędzierzyn-Koźle
fax. (77) 472 32 95
e-mail:


Wydział Zamówień Publicznych i Administracji.

  1. Wydziałem Zamówień Publicznych i Administracji kieruje Kierownik.
  2. Do zakresu działania Wydziału Zamówień Publicznych i Administracji należy w szczególności:
  1. organizowanie zamówień publicznych na dostawy, usługi, roboty budowlane oraz prowadzenie ewidencji zamówień publicznych zgodnie z obowiązującym prawem, we współdziałaniu z kierownikami wydziałów Starostwa z wyłączeniem zamówień publicznych dotyczących realizacji zadań Wydziału Infrastruktury Drogowej do stosowania, których obliguje ustawa Prawo zamówień publicznych,
  2. sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień i przekazywanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych,
  3. prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami starostwa,
  4. prowadzenie spraw związanych z prawidłową eksploatacją, konserwacją i zabezpieczeniem środków transportowych stanowiących własność Starostwa,
  5. przygotowywanie umów dotyczących realizowanych działań wydziału,
  6. prowadzenie gospodarki mieniem ruchomym Starostwa, w tym pieczęciami, środkami rzeczowymi oraz jego zabezpieczeniem,
  7. prowadzenie spraw ochrony przeciwpożarowej w Starostwie i ochrony budynków,
  8. rozliczanie rozmów telefonicznych,
  9. gospodarowanie mieniem Powiatu w zakresie terminowego sporządzania umów najmu, użyczenia, dzierżawy, naliczania kosztów eksploatacji, przeprowadzania remontów i inwestycji, bieżące przekazywanie materiałów w tym zakresie dla Wydziału Finansowo-Budżetowego celem terminowego wystawiania faktur vat oraz stosowanie w tym zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych,
  10. rozliczanie przeprowadzonych inwestycji i remontów pod katem ich prawidłowości oraz przygotowywanie dokumentów do celów ewidencjonowania zgodnego z obowiązującymi przepisami dotyczącymi środków trwałych w tym również dokonywanie likwidacji majątku trwałego oraz przedkładanie w tym zakresie stosownych dokumentów do Wydziału Finansowo-Budżetowego,
  11. ubezpieczanie mienia Powiatu oraz dbałość o ciągłość ubezpieczeń,
  12. prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych dotyczących programów komputerowych niskowartościowych oraz ewidencji ilościowej przedmiotów niskocennych,
  13. przeprowadzanie inwentaryzacji w Starostwie,
  14. prowadzenie księgowych druków ścisłego zarachowania w zakresie prowadzonych spraw oraz ich zabezpieczenie,
  15. przyjmowanie, rejestrowanie i sprawdzanie faktur zgodnie z obowiązującą instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych,
  16. prenumerata przepisów prawnych, czasopism oraz wydawnictw fachowych,
  17. organizowanie konserwacji i napraw urządzeń biurowych,
  18. sporządzanie sprawozdań GUS i innych niezbędnych informacji w zakresie działania wydziału, na żądanie uprawnionych podmiotów,
  19. utrzymywanie w czystości i porządku pomieszczeń użytkowanych przez Starostwo oraz otoczenia zewnętrznego,
  20. dozorowanie obiektów użytkowanych przez Starostwo,
  21. wykonywanie bieżących zadań z zakresu konserwacji i napraw w pomieszczeniach użytkowanych przez Starostwo.
  22. organizowanie materialno-technicznych warunków pracy Starostwa,
  23. prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych w Starostwie,
  24. w zakresie transportu:
  • ewidencjonowanie czasu pracy kierowców,
  • utrzymanie sprawności pojazdów,
  • rozliczanie pojazdów.