Wydział Zamówień Publicznych i Administracji G/B
Piotr Kmieć - Kierownik Wydziału
tel.: (77) 405 27 42
Maja Makowiecka-Sroka - Inspektor
tel.: (77) 405 27 10
tel.: (77) 405 27 40
Alina Murawska - Inspektor
tel.: (77) 405 27 10
tel.: (77) 405 27 40
Magdalena Rozenbajgier - Podinspektor
tel.: (77) 405 27 10
tel.: (77) 405 27 40
Plac Wolności 13 ( pokój nr. 31, II piętro budynku Starostwa )
47-220 Kędzierzyn-Koźle
fax. (77) 472 32 95
e-mail:
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie Koźlu, stanowiącym załącznik do Uchwały Nr 81/368/2016 Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego z dnia 20 grudnia 2016 r.:
Wydział Zamówień Publicznych i Administracji (ZP),
§ 26. I. Wydziałem Zamówień Publicznych i Administracji kieruje Kierownik.
II. Do zakresu działania Wydziału Zamówień Publicznych i Administracji należy w szczególności:
- organizowanie zamówień publicznych na dostawy, usługi, roboty budowlane oraz prowadzenie ewidencji zamówień publicznych zgodnie z obowiązującym prawem, we współdziałaniu z kierownikami wydziałów starostwa,
- sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień i przekazywanie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych,
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami starostwa,
- prowadzenie spraw związanych z prawidłową eksploatacją, konserwacją i zabezpieczeniem środków transportowych stanowiących własność starostwa,
- przygotowywanie umów dotyczących realizowanych działań wydziału,
- prowadzenie gospodarki mienia ruchomego starostwa, w tym pieczęciami, środkami rzeczowymi oraz zabezpieczeniem mienia starostwa,
- prowadzenie spraw ochrony przeciwpożarowej w Starostwie i ochrona budynków,
- rozliczanie rozmów telefonicznych,
- gospodarowanie mieniem Powiatu w zakresie terminowego sporządzania umów najmu, użyczenia, dzierżawy, naliczania kosztów eksploatacji, przeprowadzania remontów i inwestycji, bieżące przekazywanie materiałów w tym zakresie dla Wydziału Finansowo-Budżetowego celem terminowego wystawiania faktur vat oraz stosowanie w tym zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych,
- rozliczanie przeprowadzonych inwestycji i remontów pod katem ich prawidłowości oraz przygotowywanie dokumentów do celów ewidencjonowania zgodnego z obowiązującymi przepisami, dotyczącymi środków trwałych, w tym również dokonywanie likwidacji majątku trwałego oraz przedkładanie w tym zakresie stosownych dokumentów do Wydziału Finansowo-Budżetowego,
- ubezpieczanie mienia powiatu oraz dbałość o ciągłość tych ubezpieczeń,
- prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych dotyczących programów komputerowych niskowartościowych oraz ewidencji ilościowej przedmiotów niskocennych ,
- przeprowadzenie inwentaryzacji w Starostwie,
- prowadzenie księgowych druków ścisłego zarachowania w zakresie prowadzonych spraw oraz ich zabezpieczenie,
- przyjmowanie, rejestrowanie i sprawdzanie faktur zgodnie z obowiązującą instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych,
- prenumerata przepisów prawnych, czasopism oraz wydawnictw fachowych,
- organizowanie konserwacji i napraw urządzeń biurowych,
- sporządzanie sprawozdań GUS i innych niezbędnych informacji w zakresie działania wydziału, na żądanie uprawnionych podmiotów,
- utrzymywanie w czystości i porządku pomieszczeń użytkowanych przez starostwo oraz otoczenia zewnętrznego,
- dozorowanie obiektów użytkowanych przez starostwo,
- wykonywanie bieżących zadań z zakresu konserwacji i napraw w pomieszczeniach użytkowanych przez starostwo.
- organizowanie materialno-technicznych warunków pracy Starostwa,
- prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych w Starostwie.
- w zakresie transportu:
- ewidencjonowanie czasu pracy kierowców,
- utrzymanie sprawności pojazdów,
- rozliczanie pojazdów.